onsdag 21 december 2011

Packning

Ja, nu närmar sig då julen med stora steg. Läste att från och med i dag så går vi mot ljusare tider enligt almanackan. Det känns bra eftersom jag har tyckt att det varit lite väl mörkt här nere :).

Sonen har rest tillbaka till Sverige och lilla A har haft skolavslutning, känns lite konstigt. Tyvärr så kunde jag inte närvara på lilla A´s avslutning så C fick representera familjen. Jag och stora A har haft årets sista föreläsning om "EU´s demokratiska underskott", intressant ska jag erkänna.

Det är lite pyssel innan jul, det ska planeras och handlas så allt är perfekt då helgen kommer. Vi är lite bortskämda jag och C för vi åker alltid hemifrån och landar in hos släkten då allt är klart vilket vi är enormt tacksamma för! Det enda vi bidrar med är lite drickbart och julklappar till de närmaste. All mat är redan fixad och klar att intas. Men nästa jul så planerar vi att fira hos oss i Waterloo så då blir det vi som får pyssla om de som kommer!

Innan sonen reste tillbaka till Sverige så passade vi på att äta gott på Boston Steakhouse. Han älskar kött precis som de flesta män :).
 Stilig i sin nya Club blazer dagen till ära :)
 Lutar mig mot stora A så sonen kunde ta en bild :)
C följde med lilla A ut till stallet i söndags för att ta lite bilder. Här är en av de 35 som dom tog ;). Har sagt det förut och säger det igen, det är en fantastisk miljö som är runt stallet och hela Waterloo.

Nu ska vi dra till Sverige och fira jul och nyår med nära och kära. Ska bli roligt och få krama om alla, särskilt de äldre eftersom man inte vet när man får träffa dom igen. Det är inte lätt för dom att ta sig ner till oss och dom börjar bli till åren så det gäller att passa på när man är nära dom.

Nästa gång vi hörs så är vi i Sverige!

Ha det gott och ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar