torsdag 19 januari 2012

Sista tentan på Statsvetenskapen

Nu var sista tentan på Statsvetenskapen inlämnad så nu är det bara att vänta på resultatet. Stora A ska inte läsa mer utan hon börjar jobba på måndag vilket hon ser fram mot såååå mycket. Själv så börjar min nya kurs på måndag med en rivstart, tre föreläsningar! Det värsta/bästa är att kursen är på engelska och alla seminarie är även på det språket och på dessa seminarie så ska man presentera en redovisning på tio minuter...på engelska! Nu får jag bekänna färg rejält vill jag lova, men det är tur att det inte är på franska :).

E och J var i Brugge i går och tyckte precis som vi att det är en gullig liten stad så dit vill dom åka igen, fast då får det gärna inte regna tyckte dom :). I morgon så bär det av till Paris för mig, C, E och J. Lilla A går i skolan och stora A ska träffa sin "familj" inför jobbstarten. Hoppas inte det regnar för mycket, för regna ska det i Paris enligt prognosen. Ska bli kul att åka dit igen, blev ju så förtjust i den staden då jag och C var där i oktober!

Det är mysigt att ha E och J här, dom går som små hustomtar här hemma. Jag och stora A har ju inte varit så värst sociala dom här två sista dagarna eftersom vi tentat, men fikat och tränat har vi hunnit med tillsammans.

Nu är det dags att mysa i soffan och sen får det bli tidig sänggång så vi är pigga och orkar gå gata upp och gata ner i Paris i morgon!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar