söndag 26 februari 2012

Vår


Nu har våren kommit till Waterloo! Detta vet jag för att igår så var det massor av nyckelpigor i trädgården och två små flugor hade jag inne i huset. Nu väntar jag bara på humlorna :).

Stora A har haft besök från Sverige av kompis M, så i fredags tog vi med henne till ett köpcentrum i Woluwe. Efter några timmar där så fick hon följa med och veckohandla på Carrefour :). På kvällen så var dom så möra så dom stannade hemma med mig och tittade på tv. Det är inte mycket krut i dagens ungdom ;).

Lördag morgon for jag till flygplatsen och hämtade upp C som flaxat omkring i Afrika i fyra veckor. När man väl vant sig vid att han är borta så kommer han hem ;). Nu väntar vi bara på lilla A som kommer ikväll efter att ha varit i Sverige i en vecka. Då blir Winston glad för då är hela flocken samlad.

Veckan som kommer består av kursstart på en ny kurs. Hade tenta i förra kursen förra veckan och det kändes sådär. Svårt att vara motiverad när man inte är intresserad av ämnet. Men jag vet ju hur man gör en omtena så det är inte problem. Har rutin på det ;).

Dags för lite lunch. Undra vad C kommer bjuda på, han måste ju vänja sig vid spisen nu när han ätit ute i fyra veckor!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar