torsdag 17 november 2011

Flocken samlad

Så var flocken samlad. Sonen kom i går och C kom i dag så nu kan Winston relaxa :). Han blir lite orolig då det är någon som saknas, ligger gärna på hallmattan och väntar på kvällarna. Han har dock inte varit helt sysslolös under tiden som flockan varit utspridd. Han är väldigt hjälpsam med tvätten till exempel :)



Här sorterar han familjens kläder och försöker organisera det i var sin hög, han är sååå hjälpsam den lille Winston!
Dammsugaren är han inte riktigt kompis med ännu, men jag ska se vad jag kan göra för att få honom att även hjälpa till med den sysslan ;).


Jag har ju tidigare berättat om att jag brukar köpa blommor på marknaden om söndagarna, och så gjorde jag även förr förra söndagen. Det är hög kvalité på blommorna hos den tjejen som jag köper av. Både rosorna och amaryllisen har hållt sig i nästan två veckor och nu när jag skulle kasta dom så var det fortfarande blommor som var fina så jag hade inte hjärta att kasta dom. Gjorde den här lilla ensamblen istället!

Vecka för övrigt har bestått av studier och lite träning. Kom på att jag skulle testa rodd maskinen på gymet i tisdags och det fungerade riktigt bra med ryggen. Kände ingenting i går så jag tänkte att jag kör på även i dag också fast ror lite längre. Skulle jag inte gjord, attans vad ont jag har nu. Det straffar sig att vara övermodig ;).

Jag och Fru M var på en trevlig tillställning igår. Vi var på lite mingelvisning av Aloe Vera produkter och ett klädmärke som heter Davida. Riktigt härliga cashmerekläder och lite tuffa pälsvästar och lite annat. Rekommenderar att gå in på deras hemsida och kolla www.davida.se!

Nu ska jag mysa i soffan med C och kolla på Bron en gång till eftersom han inte sett det sista avsnittet.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar