torsdag 6 oktober 2011

God morgon

Mörkret låg kompakt imorse då Winston väckte mig för att vilja gå ut. Tittade på klockan och insåg att det var tidig morgon, ca tjugo över fem! C skulle till England idag så han var tvungen att gå upp en timma tidigare, och då gjorde Winston det också. Gulligt av honom tycker jag ;).

Efter den mycket korta promenaden så gick vi in och la oss en stund igen, det var fortfarande för tidigt att väcka lilla och stora A. När det var dags att gå upp så slumrade jag självklart som bäst, varför är det alltid så? Efter att ha varit upp och väckt dom så gick jag runt på nedervåningen och tände en massa ljus, kände mig lite ruggig så här i höstmörkret!




Denna fina kruka med blomma köpte jag igår då jag och Fru M var ute på lite äventyr. Vi åkte till en liten "by" som ligger precis brevid Waterloo, Brain L´Alleud. Där gick vi och strosade och tittade lite i affärer. Hittade denna i en blomsterbutik med massor av roliga krukor och blommor, även annat pynt till hemmet. Där fanns också sådana där roliga fiskar som äter på fötterna, det ska vi prova vid något tillfälle.

Idag så står det studier på schemat och självklart behöver kyl och frys påfyllning!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar