lördag 24 september 2011

Behaglig lördag

Winston tog sovmorgon imorse vilket innebar att vi alla i huset sov länge! Att äta frukost vid halv tio känns lite lyxigt och samtidigt stressande. Har någon inbyggd stressgen som sätter igång om jag inte ätit frukost innan nio, känns som om hela förmiddagen har gått om jag inte ätit innan det klockslaget. Men idag så var det bara att gilla läget och försöka njuta istället.

Jag och stora A fixade lite efter frukosten och sen så satte vi oss och lyssnade på en föreläsning för att se om vi kom ihåg något eller missat något sen vi såg den sist. Vi kom nog ihåg det mesta, men lite mer anteckningar blev det. Efter den hjärngympan så åt vi lite lätt lunch ute, det har varit kanonväder här idag, igen! Lilla A har en kompis hemma idag, så jag körde dom till stallet då hon kom efter lunch. Sonen har städat bägge bilarna vilket känns skönt, då slapp jag denna gången :). Efter jag kört tjejerna så åkte jag och handlade. Passade på att strosa en snabb sväng på stan, hittade ett par svarta skor som jag tänkte ha på middagen inne i Bryssel i oktober.

Eftermiddagen gick fort förbi, jag tvättade och hämtade tjejerna. Tog Winston på en promenad också, så nu kommer han förhoppningsvis sova hela natten vilket han faktiskt gjorde inatt! Stora A skulle till sin nya kompis och sonen skulle umgås med familjen M´s son ikväll så jag är ensam med tjejerna. Vi har ätit hamburgare och nu kollar vi på film. Svensson Svensson går varm i DVD spelaren :).

Ha en skön kväll!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar