måndag 26 september 2011

Vill ut i det vackra vädret



Gårdagen gick åt till att studera och så var vi på flygplatsen och hämtade C som kom hem från Sverige. Vi hann även med att gå till gymet och träna en timma. Jag prövade på ett Body Balance pass tillsammans med Fru M, och stora A och sonen körde styrketräning med Herr M och sonen M. Body Balance var inget för mig. När det kommer till smidighet och balans så är jag totalt lost! Jag är stel som ett kylskåp och balansen är inte den bästa, ramlar nästan av löpbandet om jag vrider på huvudet :)

Denna dagen så har vi haft C hemma, han har varit ledig. Eller ledig var kanske att ta i, han har klippt gräset och farit iväg med sonen och kollat Mini Cooperns vinterdäck som är i förvaring hos ett Miniföretag i Zaventem. Jag och stora A har pluggat och tittat trånande ut genom fönstret på det vackra vädret. Ska erkänna att det har varit sååå nära att jag gått ut och fixat rabatterna och klippt rosorna istället för att plugga, men det får vänta tills efter tentan.

Jag hade ett möte på banken i eftermiddags för att öppna ett konto till lilla A, men när jag kom dit så hade jag tagit fel på tiden med två timmar så nu har jag en ny tid på onsdag :). Vi åkte och shoppade lite på H&M istället och det var inte lilla A ledsen för. Körde henne till stallet och passade på att ta en power walk i den vackra skogen. Stora A tog en joggingtur men hon fick ont i höften så hon stod och väntade på mig vid bilen stackaren :(.

Ikväll så har C tränat och vi andra har kollat på Svensson Svensson :). Man får aldrig nog av Gustav Svensson!

Jag har funderat på "hem". Jag sa att jag ska åka hem till Skara då jag bodde i Stockholm, som egentligen var mitt hem för det var där jag bodde, så egentligen så åkte jag ju bort till Skara. Det blir ju samma sak då man säger att man ska åka "hem" till Sverige, fast vårt hem är i Belgien nu. Virrigt!

Vet att jag inte är ensam om detta "fenomen", har hört fler säga det så jag är nog ganska normal i mitt "hem-sägande".

Dags att kolla nyheterna innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon så är det studier och träning som gäller. Winston ska till frisören också, så det blir till att studera effektivt :)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar