fredag 2 september 2011

Franska

Gårdagen bestod av lite tvätt och handling, kylskåpet blir snabbt tomt :). Vi fick besök på förmiddagen av Fru M som hade med sig jättegoda croissanter med äppelfyllning. För att göra handlingen lite roligare så åkte vi tillsammans till Carrfour och handlade. 
På eftermiddagen så var jag, C och sonen med lilla A på hennes första tennislektion. Det gick hyggligt, hon har potential tjejen ;). Efter tennisen så gick C och sonen förbi och kollade på en Mini Coper, men den var lite för dyr och så var det inte cab ;). På kvällen så sprang jag en kort runda och sonen och C attackerade vedhögen igen, den tar aldrig slut!

Nu på morgonen så ska jag och stora A till vår första franska lektion. Den är på lilla A´s skola så hon kan åka med oss, vilket hon uppskattar :). Jag ska eventuellt ha seminarium i eftermiddag, det beror på om det blir någon plats ledig, annars så ska jag och stora A ligga och sola i trädgården. Dom har, tro det eller ej, lovat sol i två dagar. Igår så var det otroligt nog över 20 grader varmt och inget regn på hela dagen. Knappt man trodde det var sant!

Nu är det dags att åka, det är mycket trafik på morgonen runt skolorna så det gäller att åka i tid!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar