fredag 15 juli 2011

Bryssel

Så kom vi då iväg till Bryssel och Grand Plaze, denna vackra plats. Är besviken på mig själv att jag inte hade läst på historien bakom denna plats, men jag får googla då jag får tid, vackert var det iallafall.

Här går vi och turistar


Byggnaden var så hög så den fick inte plats på kortet :)


Mat behöver man också ha och självklart så kände sig C lurad då maten kom in och det var en portion "Molles" extra, men det gick ner :)


Jag och mamma var nöjda och glada över att få mat




Sen passade vi på att leta upp Manneken-Pis och mammas kommentar var "Men var han inte större" :) Vet inte viken del hon syftade på ;)

Efter dessa upplevelser så åkte vi in till city och kollade lite i några affärer och sen drog vi tillbaka till Waterloo där C och A vilade medans jag och mamma åkte in till Waterloo city och strosade!

Nu ikväll så har C och A fixat klart A´s säng, så hon gick och la sig efter maten. Tyvärr så håller hon nog på att bli lite sjuk stackaren. Vi "vuxna" sitter ute och njuter av värmen som dröjt sig kvar, kan ni fatta, det har inte regnat i dag! :)

I morgon så ska det handlas och fejas för på kvällen så kommer familjen M, ska bli kul, dom är ett härligt gäng!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar