onsdag 27 juli 2011

Ny dag nya möjligheter

Gårdagen var som en dimma, kändes inte som jag vaknade på hela dagen. Somnade om efter att ha fixat lite och det är inte bra. Kommer aldrig igång igen när jag somnat om. Hur som helst så var jag tvungen att fixa lite dokument som skulle postats till försäkrinskassan i Sverige och maila Skattemyndigheten. Det är konstigt att inget kan funger fullt ut med dessa myndigheter, men det är bara att göra som dom säger för dom gör ju aldrig fel ;).

For iväg och handlade inför kvällens grillning, tror snart dom känner igen mig i affären så som jag ränner där. Sen passade jag på att beställa tid hos den lokala frisören eftersom det är för lång tid tills frisören kommer ner :). Får lägga upp någon bild på resultatet sen, kanske blir en påse över huvudet den närmaste tiden.

C och kollegan hämtades vid tåget vid halv sex som överenskommet. Då hade jag städat av lite och fixat stryktvätten och myst med lilla A innan. Hon blev piggare under eftermiddagen, men det är svårt att veta vad hon ska äta så hon inte blir dålig igen. Stackaren!

Kvällen bara sprang iväg, och efter god mat och trevligt snack så var det dags för kollegan att fara tillbaka till Bryssel med tåget. C följde kollegan och jag tog Winston på promenad. Hade tänkt kolla Morden i Midsomer, men det fanns tydligen inga fler att ta kål på för det var inga mer program för denna gången, trist! Tycker att det är en bra serie, den och Kommisarie Morse. Fast han gick ju och dog, så nu är det Lewis som styr istället. Funkar det också.

Blev istället den nya italienska serien på SVT, men vi var alla så trötta så vi orkade inte kolla klart. Natten var lugn för både lilla A och Winston, men inte var man piggare i morse för det. Hoppas det blir IKEA idag för nu måste jag få klart i rummen känner jag!

Dags för att ta tag i dagen!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar