onsdag 13 juli 2011

Hämtning

I går kväll så landade mor och lilla dotter på belgisk mark, äntligen. Alla som känner mig vet att jag tycker att det är viktigt att vara ute i god tid, så vi var på flygplatsen redan 20:30 och planet skulle landa 21:35. Nu finns det ju alltid kaffe på de flesta flygplatser så vi tog en, fika!



Det finns alla olika slags människor på en flygplats, och det är ingen som ser likadan ut eller har likadana kläder, vilket till min förvåning C kommenterade! Tiden står verkligen inte stilla på en flygplats, men ibland så kan det bli lite segt att vänta även där.


Så till slut så öppnar sig dörrarna till ankomsthallen och ut kom dom!


Insåg då jag såg lilla A, att hon inte är så liten längre utan en tonårstjej med attityd! :)

Efter att ha packat in dom och väskorna i bilen så bar det av hem för att få i dom lite bröd och kaffe, juice till "lilla" A. Sen var det dags för husesyn, och dom gillade vad dom såg. Dom somnade gott, vilket jag och C också gjorde, det hade varit en lång dag med mycket väntan.

I dag så ska vi iväg till IKEA för att köpa möbler till A´s rum, och eftersom det regnar så lär vi inte vara ensamma där kan jag lova.

Ses senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar