fredag 15 juli 2011

God morgon

Fredag morgon och det känns som om en ångvält kört över mig. Antingen så har jag sovit för hårt, eller också så har jag sovit för lite. Tror nog på det sista, för kan man sova för mycket? Frågar man en tonåring så är svaret på den frågan nej tror jag.

Winston ville gå ut tidigt i dag, antagligen för att det inte regnar utan det ser ut som om sol skulle kunna komma över oss idag, vi hoppas! C och A ska i väg till IKEA för att fixa till det med sänggavel till henne, plus lite andra saker som vi glömde sist som bland annat glödlampor. Jag och mamma skulle köpa det i går på stormarkanden, men det var sjukt dyrt. En liten glödlampa skulle dom ha 4,50 euro för, det är ju nästan 45 kronor för EN glödlampa. Då är det billigare på IKEA :)

Om klockan inte springer iväg så ska vi ta oss in till Bryssel senare i dag. Hade tänkt kolla på Grand Place och Parlamentet. Ska nog hinna med några kläd- och sko affärer också :)

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar