måndag 11 juli 2011

Vilodag

Det hände inte så mycket i dag denna måndag. Solen beslöt sig för att komma fram och stanna någon timma på förmiddagen så jag fick använda min solsäng, jippi!


Som ni ser så kommer Winston rusande runt hörnet för att skälla på något som hördes på framsidan, kan ha varit en myra som nös. Han är en känslig hund! :)


Städade A´s rum inför hennes hemkomst i morgon. Hon får mycket att städa och hålla ordning på den lilla damen!


Jag undrar vem som kommer att dratta ner för denna trappan först. Det är trappan upp och ner till A´s rum. Den är brant vill jag lova!


C och Winston körde lite trädgårdsarbete i dag. Jag tog mig en liten tupplur i soffan, men fick ett bryskt uppvaknande av att C körde med gräsklipparen precis utanför fönstret. Jädrans karl!

Nu ska C iväg och träna, själv så ska jag fortsätta att ta det lugnt. Vi ska alla göra det vi är bra på , och jag är bra på att göra ingenting just nu!

Trevlig kväll, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar