fredag 22 juli 2011

Träning och shopping

Efter förra inlägget så bestämde jag mig; Jag skulle börja min löpträning igen! Vi har skaffat medlemskap i ett gym som heter Health Care och ligger ungefär 500 meter hemifrån vilket känns bra :). På med träningskläder och iväg, pulsen var redan i 180 av nervositet, hur var konditionen och hur var ryggen? Eftersom det inte öppnar förrän nio och jag var där fem över, så var det inte så många träningssugna människor där. Jag gick upp på löpbandet och gick i en minut på nivå 6,5, sen höjde jag till 8,8 och började jogga. Det fungerade i drygt två kilometer sen fick jag gå en stund och så höll jag på tills mätaren stod på  fem kilometer, då tyckte jag att det räckte!

Efter frukost och dusch så åkte jag och lilla A till H&M och Zara. På H&M köpte jag en tröja och två hårspännen/broscher och lilla A köpte jeans, t-shirt och tre linnen. Inne på Zara så provade lilla A en skinnjacka som jag och mamma kollade på när hon var här och den satt perfekt och den var på REA!


Min tröja och mina "blommor"


Lilla A´s skinnjacka. Den är rosa!


Här står hon i nya jeansen och t-shirten och hjälper C att sätta upp dom sista hyllorna i sitt rum.

Efter lunch så var det dags att städa. Hade inte tänkt det idag, men eftersom jag tappade en burk med majonäs som gick i tusen bitar så tyckte jag det var lika bra att köra över nedervåningen då snabeldraken och skuris var framme!

C var och tränade Body Pump i kväll och jag och lilla A åkte och handlade lite mat tills ikväll. Nu har vi tittat på nyheterna och maten är klar så det är dags att gå till bords.

Trevlig fredagskväll!

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar