torsdag 21 juli 2011

Migrän

Det blir inget nationaldagsfirande för mig idag, somnade med migrän och vaknade med migrän. Natten var en upplevelse, dels med smärtan från huvudet men också Winstons serenader. En hund har bättre hörsel och luktsinne än människan det är bevisat. Men ibland tror jag vår hund ser och hör saker som inte finns. I natt så skällde han så mycket att C fick ta på sig och gå ut med honom för att verkligen kolla så ingen hade hoppat in på tomten. Det han kunde se var några blöta spår efter troligtvis en katt!

Lilla A och C cyklade ner till tåget så det är bara jag och Winston hemma. Ska krypa ner i sängen nu och passa på att vila innan Winston vill ut igen.

Hörs sen!

1 kommentar:

  1. Stackas min syster:( Det är nog för att mamma har åkt som du har migrän... Jag tänker på dig och hoppas att du blir bättre tills jag kommer:)

    Älskar dig, puss & kram

    SvaraRadera