måndag 18 juli 2011

Maasmechelenvillage


Det blev en resa till köpcentrat i alla fall, fast utan lilla A för hon ville vara hemma och mysa.


Detta köpcentra såg ut som bland annat det vi besökte i Naples, Florida då vi var där 2010. Det är en massa byggnader samlade som ett litet samhälle och alla klädmärken har sina egna små "hus".


Detta var den enda bankomaten som jag såg så jag passade på att ta ut lite pengar. Nu hade tydligen C lagt något piller i min youghurt imorse som hade anti-shopping effekt för jag handlade INGENTING!


Jo, nu ljög jag. En glass, äkta italiensk jättegod, och ett par converse till lilla A köpte jag. Men ingenting annat och det är mycket ovanligt för att vara mig!

Mamma tog en liten promenad när vi kom hem och nu öser regnet ner, så hon är nog ganska blöt när hon kommer tillbaka :).

Nu måste jag ta lite kaffe innan det är dags att laga mat.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar