tisdag 19 juli 2011

Tidig morgon

I går vid läggdags så ville lilla A att jag skulle ligga hos henne en stund. Det vet alla föräldrar som lagt sina barn att "en stund" ofta blir lite längre. I detta fall så blev det hela natten! Uppvaknandet blev dock inte lika mysigt, lilla A vaknade av att hon mådde illa och hade ont i magen. Fick lägga henne en trappa ner närmare toaletten och se till att hon fick vatten och lite avslagen cola., den bästa medicinen mot magsjuka!

Planerna för dagen var att vi skulle gå lite i affärer och sen åka ut till monumentet, för det har inte blivit av ännu. Vi får se hur det blir nu när A inte mår bra och C är lite hypokondriker så han lär inte må bra när han HÖR att lilla A är sjuk :).

Eftersom det blev tidig uppgång för mig så tog jag en liten sväng med Winston, vilket han blev jätteglad över. Jag blev däremot inte jätteglad då jag kom ut genom grinden och såg att några djur hade haft fest på våra sopor inatt. Lite skadeglad blev jag däremot då jag såg att den stora festen hade varit hos grannen på deras sopor, för där låg nästan alla sopor utspridda :).

Nu har Winston lagt sig igen och jag kanske skulle vila en stund jag också innan dagen tar fart!


Vi ses sen!

1 kommentar:

  1. Lilla stumpan då:( Då får ni andra äta en massa hela pepparkorn, jag vill inte bli smittad av mamma när hon kommer hem...

    Njut av mamma sista dagen för imorgon är hon min igen;)

    Puss kära syster

    SvaraRadera